Tentan gjord, och min nya mössa

Så, fick tentan gjort till slut, men morgonen började lite oroväckande då det skett en olycka på motorvägen vilket fick mig att komma för sent, så fick vackert vänta och skriva upp mig på en väntelista
Fick en mössa utav Daniel som gjorde mig glad

 Haha, en Eskimåmössa

Jackan är från H&M år 2006 kanske, har inte haft råd att köpa en ny sedan dess, eller råd och råd, när jag väl ska köpa något ska det vara perfekt, jag köper ingen halvful jacka bara för att, då går jag hellre omkring i en halv ful bara för att. O den snygga jackorna denna säsongen har gått på typ 1000 kr, aldeles för mycket för mig blir det, usch ja.
 Så här såg jag alltså ut idag, kanske inte så snyggt, men försök ha inspiration när ni sovit alldeles för lite, pluggat välidgt mycket och det är iskallt och halkigt ute. Älskar mina skor dock. Här var vi och väntade på att se om vi kunde få göra tentan eller inte. Jag var på 10 plats på väntelistan.


Vad tycker ni om min mössa? :)

Iallafall, till slut fick vi komma in och göra tentan, och det känns faktiskt rätt bra. Efter 2 timmar bara utav blädrande i en lagbok blir man lätt tom i huvudet så är rädd att en del svar i slutet blev en aning flummiga, men men, så länge de blir rätt så.

Nu är jag hemma och ska bara vila, kanske några sex and the city avsnitt vore på sin plats, om Emmah också vill se då alltså.

Kommentarer
Postat av: T

hahah, eskimössa i all ära ;)

2009-01-07 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0