Still sick

Forfarande sjuk, men känner mig lite bättre. Så kommer för hoppningsvis orka till skolan imorgon.
Emmah är helt underbart snäll och go och allt. Det är inte många föräldrar som har så snällt barn som faktiskt accepterar att man är sjuk och snällt leker själv och tittar på tv.
Fast jag har väldigt ofta i mitt liv tur, och för det är jag tacksam.

Still sick, but feeling a bit better, So I will probably go to school tomorrow.
Emmah is wonderful sweet and everything. It isnt many parents that have that nice kids that actually accept that your sick and playes for herself and lokkes at tv.
But I have very often in my life luck, and for that Im grateful.


Mina läppar är helt torra, skulle behöva en massa läppbalsam.
Som dessa från Body shop, 95 kronor

My lips are so dry, need a lipbalm.
Like this from Body shop, 95 swedish crowns



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0