Stelfrysna fingrar.

Varit ute och gått en runda nu. Mina fingrar är stelfrysna, men skönt var det. Fast riktigt halt så man kunde inte gå i rask takt. Varmt klädd var jag iallafall, med mina termosbyxor och jacka, eskimåmössan och fingervantarna. Var dum nog att ta av dem då och då bara därav mina stela fingrar



Min syster tog bilder på mig och det var först på 3 bilden jag var beredd, och inte ens den blev bra, haha.
Har på mig en riktigt sliten, men läs, varm kofta.
Vad gör ni ikväll?
Funderar på att se en film jag kommit över som heter "The way we were" De pratar om den filmen i sex and the city, när Big har förlovningsfest med Natasha, och alla tjejer börjar sjunga och prata om den. Tror det är i säsong 2. Så nu ska den ses:)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Förresten det va Australia vi såg på bio. Det stod längre ner på bloggen fast skulle kanske skrivit det där med:)

2009-01-07 @ 22:49:10
URL: http://fancyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0