Soon..

Snart åker jag, åh vad kul det ska bli.

Soon Im leaving, åh, its going to be so much fun

 

Oh, I have so much to do, clean the bathroom, pack my stuff, do the stable, go to school 30 minutes away, study with the group, leave shoes to a friend, pick Emmah up and so on and so on...

Oh, har så mycket att göra idag, städa badrummet, packa mina saker, stallet, åka till skolan 30 minter iväg, plugga med gruppen, lämna skor till en vän, hämta Emmah och så vidare och så vidare



Sitting right now and eating  these before the hard work begins
Sitter just nu och äter dessa, innan allvaret börjar

My friend Joanna bought me something when she was in London, Oh Im so curious, cant wait to see hear.
He he, maybe my X boyfriend was right, maybe my friends actually spoiles me..
Hmm,,, undrar om jag vände det grammatiskt rätt, jaja, ni vet att ni lämnar kommentar om mina små fel, har lite för bråttom för att slå upp de själv. but if so, its not my fault, I dont *make* them buy me stuff, and a spoiled person takes things for granted, and I never, ever takes things for granted, well, except a few things, like theres gonna be a new day tomorrow, my family is there for me, and yea, you know what I mean...

Min kompis Joanna har köpt något till mig när hon var i London. Oh jag är så nyfiken, kan inte vänta tills jag träffar henne. Hehe, mitt X hade kanske rätt, kanske mina vänner skämmer bort mig, men om det är så, är det väl inte mitt fel, jag *tvingar* dem inte att köpa saker till mig, och bortskämda människor tar saker för givet, och jag tar aldrig saker för givet, aa, förutom några få saker då som att det blir en ny dag imorgon, min familj finns här för mig, och ja, ni fattar vad jag menar...

Need to go, bye bye

Måste gå, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0