So typical me

Sitter på skolans bibliotek nu coh försöker plugga. Lite svårt bara, dels för att jag inte har boken, dels för att de sitter två snygga killar här bredvid. De frågade mig en sak innan, och jag svarade med choklad i hela munnen, är inte sånt typiskt?
Är sugen på kaffe med men kan inte lämna datorn så.
Snart kommer förhoppningsvis resten av gruppen, men då lär ju de mesta av allt vara färdigt.

Im sitting in the school library and trying to study. Its a bit hard thouh, part of that is couse I dont have the book, and another part of that is couse there are two really good looking guys next to me. They asked me a question before, and I answered with alot of chocolate in my mouth, isnt that typical?
I want coffe, I need coffe, but I cant leave the computer here so.
Soon, I hope, the rest of the group are coming, but  by then most of the work is done i guess.

Write to you later:)
Skriver mer sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0