snygg, sexig och ensamstående :) - Thess

Okej, med rubriken menar jag inte mig själv, utan jag menar ju Rebecca :)
Hon var förvånansvärt tacksam på mig idag för att jag kunde passa Emmah. Men hon är värd en rejäl köttbit och lite alkoholhaltiga drycker :) Dom ska ju åka till steakhouse och äta. (är lite avundsjuk faktiskt)

Jag fick fixa Rebeccas hår ikväll, det blev rätt snyggt faktiskt. hon har mycket hår den kvinnan !

Visst blev hennes hår snyggt ? :) man kanske skola om sig o börja göra massa frisyrer på folk hela dagarna :)                      


Också ett litet foto på mig :)


Vad gör ni för kul idag då ?
Själv så ska jag jobba imorgon, dubbelpass 11 timmar. Det behövs.
Jag ska nämligen åka till Gambia en vecka den 19.e. Tyvör ska inte Rebecca följa med men hon ska ju åka till Puerto Rico den 30. e :) Bruna och fina ska vi bli.

Jag har en fråga som jag vill att ni ska svara på.
Jag är nämligen en tjej som ibland kan tänka lite för mycket. Och oftas när jag tänker för mycket så är det på rätt onödiga grejer, det är inga "save the world" tankar. Utan mer skumma tankar.
Och innan satt jag o grubblade på vad just andra människor grubblar på. Tänker vi svenskar i ungefär samma bana, eller har varje människa 100 % unika tankar ?

Därför är min fråga :
Vad tänker du på just nu ? 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Just nu tänker jag inte så mycket eftersom jag är trött. Det är väll sängen i så fall=) Den är efterlängtad!!

2009-01-11 @ 02:37:48
URL: http://fancyface.blogg.se/
Postat av: Danielle

mat.. faktiskt, haha

2009-01-14 @ 00:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0