Onödigt eller vad

Åker man till skolan, kommer dit, men gruppen är inte där. Ringer
-Hej, vart är ni
-Oj, vi glömde säga till igår att du hade rätt, vi har inget idag
-Jaha, så det är på fredag som jag sa då
-Ja, ojsan, har du åkt ända hit från Laholm och hit?
-Ja, jaja, då är det väl bara att åka hem igen då.


Eng. goes to school and the group isnt there. Calls them.
- Hey, where are you
-Oups sorry, forgot to tell you, but you were right, we dont have school today
-Ok, so its on friday like I said then
-Yes, oups, have you went all the way from Laholm to here?
- Yep, but ok, then I can just go home again.

Umm, then I was right and it wasnt school today, its on friday (like I said yesterday but noone listened) To take the car 30 minuts there and 30 minuts back is really fun (or not) and to waist gasminey is also really fun, cause I have so much money so I can fill up some gas all the time (or not)


Suck, då hade jag rätt, det var inget i skolan idag utan först på fredag (precis som jag sa igår men ingen lyssnade) Att ta bilen 30 minuter fram och 30 minuter tillbaka tycker jag är jätte kul (eller inte) och att slösa bensin tycker jag också är jätte kul, för jag har hur mycket pengar som helst och kan ändå tanka bilen när som (eller inte)



På mig har jag mina älskade raggsockar
Vita strumpbyxor med mönstrade leggings över
Skjorts
Vanlig vit tröja från H&M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh fyy vad irriterande =/ Hoppas de går bra på fredag då =)

2009-01-13 @ 18:14:56
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0