Mornings

God morgon
Sitter i sängen och äter knäckebröd, ingen bra ide kom jag fram till nu för inte så länge sedan,


Eng. Good morning
Im in my bed eating crispbread, not a good idea I just discovered


Ty värr ingen bra dag idag, då det hänt en del som jag behöver tänka på och filosofera på.

Eng, sorry to say but its not a good day today, some thinge have happened so I need to think about that

Livet är inte lätt eller hur?

Eng, Life isnt easy tight?

Men allt löser sig väl till slut, om jag hittar en lösning. Så får ta itu med det nu, letandet efter en lösning.

Eng, But everything resolves somehow, if I fins a solution. So need to deal with that, the finding of a solution.

Annars idag ska jag städa, vara effektiv och duktigt, vi får se hur det går:)

Eng, Otherwise, today Im going to clean, be efficient and good, lets see how thats gonna go:)

Kram kram

Eng. Alot of hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0