Miss shopping

Anither Cinderella story was the name of the movie, not just A cinderella story.

Iallafall, nu ska jag snart lägga Emmah hin och katten leker just nu. Åt bara snabbmat idag, även fast jag inte tycker om det, men orkade inte göra något annat idag.
Imorgon blir också en lång dag, men sedan är det helg:) Ser jag fram emot.

Anyway, soon Im going to put Emmah to sleep, shes palying with the cat now. Just eat fastfood earlier today, even if I dont like it, but I didnt felt like doing anything else today.
Tomorrow is going to be a long day, but then the weekend is starting:) Looking forward to that.

Hatar att vara på dåligt humör, och att bli besviken, men snart ska jag dansa lite tänkte jag, wiieee! Synd jag inte har en kamera bara så ni kunde få se, men men, en dag kommer jag ha råd att fixa/köpa en. Vill bara undvika avbetalningar så..

Hate being in a bad mood, and to be disappointed, but soon Im going to dance I think, wiieee! Too bad I dont have a camera thoue so you could see, but but, one day Im going to have the money to get/buy one. Just want to try to stay away from when you pay a little bit every month.

En bra sak är iallafall att datorn fungerar helt perfekt:)
One good thing is that the computer works perfect:)

Vill shoppa, men snart åker jag ju till gran canaria så tänkte göra lite shopping där, vad är det egentligen med tjejer och shopping, kläder, skor smink?
Känner jag mig själv bara så kommer jag säkert inte hitta något till mig men en massa till Emmah, och hon har mer kläder än mig:)
Wants to go shopping but soon Im going to Gran Canaria så Im doing some whopping there insted, what is it about girls and shopping, clothes, shoes and make-up.
If I know myself thoue Im not going to find stuff for myself but alot to Emmah. And she have more clothes than me:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0