Love my bed

Nu ska jag sova. Ska upp till skolan imorgon och då måste jag vara där, sjuk eller inte. Det är nog det värsta med skolan, att man inte kan ringa och sjukanmäla sig som på ett jobb eller i gymnasiumet.
Älskar min säng och har bytt lakan och allt idag. Finns det något bättre?
God natt allihopa

Now Im going to sleep. Im going to school tomorrow so I need to be there, sick or not. Thats probably the worst about school, you cant just call yourself sick like in a job or in highschool.
Love my bed and I have changed sheets and everything today. Is there something better?
Goodnight everyone

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Yes! Åh, tack, Glad jag blir! :)

2009-01-25 @ 23:22:59
URL: http://mysbert.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe det hände inte så mycket när jag tryckte på den knappen, man röstar för något att topblogs, men var mest typ porrbloggar där :S Haha på onsdag går jag i skolan till 12, sen är jag ledig :) Vll du ses då? Hade varit skoj! Puss

2009-01-25 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0