Kortspel

Fick besök, så vi har spelat kort



och druckit te, drack ett te som heter himla gott, och det är just vad det är, himla gott



Jag vet inte hur det är hos er, men nästan alla i min bekantskapskrets har blivit pokerfreaks.
Alla spelar det, på nätet, tillsammans med kompisarna, med familjen etc.
Själv kan jag knappt spelet, men det intresserar inte mig speciellt mycket heller.
Inte konstingt att fler och fler blir spelmissbrukare.
Hörde om en (utan att hänga ut någon) att han fick ungefär 50 000 kronor att spela poker för, och vann ungefär 150 000 kronor, men spelade bort allting igen. Till saken hör att han hade en dotter, som vad jag vet han inte betalar någonting för, förutom underhållet som han blir återbetalningsskyldig till försäkringskassan för. Där kan vi snacka om spelmissbruk, varför kunde han inte ge ungen iallafall 5000 kronor eller liknande, men nej.
Tänk er att förlora så mycket, usch vad hemskt man skulle må.

Nu ska jag byta om till pjymas och tvätta av mitt smink
Återkommer en gång till innan klockan är slagen 12
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

gjorde du:D woow creds till dig :D ååh va snällt att jag inte behöver det :)

2009-01-05 @ 23:47:29
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0