Kenzas kläder och svarsjuka.. suck

Blir man avundsjuk på Kenzas kläder eller?
Sitt vad ni än gör inte och titta igenom hennes shopping och hennes dagens outfits för du kommer helt enkelt bli ganska deprimerad.
Suck, och så säger folk att ögonshopping också kan vara givande, jasså?

Blondinbellas kläder, visst i all ära, men Kenza har mycket mycket snyggare stil och coolare kläder. Roligare helt enkelt til skillnad från Blondinbellas, som tyvärr känns lite likadan nästan varje dag.
Nä, Kenzas absolut, hon känns också mer som en människa än Bella då Kenza verkar ha ett liv med passioner, musik och kompisar. Bella känns lite tråkigare där faktiskt.

Igen kan vara lik den andra, och det är väl bra, men man kan faktiskt styra vem man är eller vem man blir själv en aning. Något att tänka på ibland.
Vad är egentligen viktigt här i livet, och om du skulle dö inom 2 år, vad skulle du velat uppnå innan dess, eller vad skulle du prioriterat?

Det var något jag lärde mig när min kompis Emma dog, mördad.
Vem som helst kan dö när som helst och hur som helst. Så stanna upp ibland och försök göra rätt:)

Nu ska jag gå ut en runda med Emmah.

Kram / Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, de var ju jag som gav dig tipset att kolla hennes kläder för länge sedan, haha

2009-01-07 @ 17:14:42
Postat av: jane

hej nice blogg du har!!!!kika gärna in hos mej me!!!!!kramen

2009-01-07 @ 17:52:38
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0