Inspiration..

Sitter och klipper i mina gamla Cosmopolitan som bara ha legat och samlat damm, har ju samlat på dem sedan 2001 tror jag så...
Här får man verkligen inspiration får jag säga


Im sitting here and cuts in my old cosmopolitan thats just been lying here collecting dust, have been collecting them since 2001 I thing so..
Talk about getting insperation.

Titta bara vilken fin sommarklänning

Just look what a nice summerdress I found


Och Rachel Bilson är ju alltid så snygg


And Rachel Bilson is allways so good looking



Så nu ska jag gå igenom mina gamla kläder och sy om lite:)

So now I need to go through my old clothes and rearrange them:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

japp jag gillar lila =)

2009-01-17 @ 18:10:40
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Åh det är så himla roligt att gå igenom gamla tidningar. jag brukar alltid klip ut en massa tips och stoppa i nån jävla pärm :D alltid bra att ha ju =) kram

2009-01-17 @ 20:09:37
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0