In my bed

Nu ska jag ligga i min säng och titta på film. Egentligen tycker inte jag att man ska titta på film i sängen, där ska man egentligen bara sova, eller läsa innan man somnar, eller göra något annat, ni får själv använda er fantasi till vad jag menar då.
Men iomed jag inte vill sova nu, inte vill läsa och inte är så sugen på det tredje, iomed jag är själv här så blir alternativet enkelt, titta på film via min bärbara i sängen. Ska bli så skönt:)

Now Im going to lay in my bed and see a movie. Actually I dont think you should look at movies in bed, there you should just sleep, or read before you go to sleep, or do something else, and you can use your own imagination to guess what i mean by that.
But I dont want to sleep now, I dont want to read and Im not up for the 3 thing to do, couse Im alone so the option is easy, see movies at my laptop in my bed. Its going to be so nice:)

GOOD NIGHT EVERYONE

R/Ciao

My friend Joanna are in London right now and Im so jelous:)
And, I hate when people are in my stuff, like on my webbsites and so on.....!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0