I wanna be famous

Jag vill bli känd, eventuellt spela in filmer eller någonting med dans.
Varför?
Jo för att då kan jag bli rik, träffa kändisar, ha mer pengar och alltså ge Emmah en bra start i livet osv.

Men också för att kunna göra förändringar i världen, och tyvärr är det ju så att det behövs pengar till det, och att man kan nå ut till många människor.
Titta bara på Angelina Jolie.
Ok, det kanske inte går att förändra världen, men man kan iallafall försöka göra den till en bättre plats.

Dock vill jag också göra något för att det är kul, vilket är att spela (spelade teater innan för några år sedan) eller dansa (ni skulle se mig på dansgolvet) hehe

I wanna be famous, maybe like act in a movie, or something with dance.
Why?
Becouse (or because) then I can be rich, meet famous people, have more money and give Emmah a great start in life.

But also for being able to make changes in the world, and Im sorry to say, but that need money, and that you can reach out to alot of people
Just look at Angelina Jolie.
Ok, maybe it isnt possible to change the world, but at least try to make it a better place.

But however I also  want to do something for fun, and thats acting (used to play theatre a couple of years ago) or dance (you should see me on the dance floor:) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0