Hmm, jag önskar

The spineless heter dom, bandet som min kompis har, och jag har stora planer för dem.
Ska bara komma på hur jag ska få dem kända.
De finns att hitta på bland annat my space, då deras hemsida hängde sig pga spam och annat, så den är för tillfället nerlagd.


The spineless is there name, the band that my friend plays in, and I have big plans for them.
Im just going to figure aout how to make them famous.
You can find them on Myspace, couse there other webpage had alot of spams and stuff so its down for the moment.

Funderar på hur jag ska tillbringa kvällen, massa cosmo, eller sex and the city, eller designa om mina kläder?

Thinking about how I should spend my night, alot of Cosmopolitan (the magasine, not the drink) or sex and the city, or redesign my clothes? Umm

Är ledig imorgon från skolan, men har ändå en massa att göra så... Nej, ska sätta igång nu.

Are free from school tomorrow, but I have alot to do so.. Nope, hade do get started

Ha en trevlig kväll okej!!

Have a really nice evening ok?!?

Ps, Finns ödet, eller hänger allt på ren tur. Tex om jag en dag kommer 2 minuter för sent till något, missar jag då kanske något viktigt, som hade varit livsavgörande, eller är vissa viktiga saker ödesbestämda och andra inte?

Is there a destiny, or is everything about luck? Like if I one day is 2 minuts late, maybe Im missing something really important, that mayby would have changed my life, or are some important things destiny and some are not?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört dem, var på en spelning de hade i halmstad. Bra band

2009-01-13 @ 20:58:56
Postat av: Anonym

lycka till

2009-01-13 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0