Grateful

Vi borde vara tacksamma för att vi bor i Sverige. Tänk vilken underbar natur vi har ändå.
Inte så ofta man tänker på det.
Sedan kan man ju tycka vad man vill om systemet, men ibland slår det mig att det inte är i många andra länder jag hade haft samma bra föruttsättningar som jag faktiskt har, ensam med Emmah och ändå möjligheter att utveckla mig själv. Plugga och komma vidare i livet för at erbjuda både henne och mig ett bra liv.
Ensam är banne mig stark, och jag är stolt öer hur mycket jag faktiskt klarar av, och hur mycket jag orkar.

We should be grateful cause were living in Sweden. Think about the wonderfull natur we got.
Its not so often you think about that.
Then one can think what they want about the system, but sometimes it hits me that there isnt so many countries that could give me the same conditions as I actually have here in Sweden, alone with Emmah. I can still develop myself. Study and move on in life to offer bouth her and me a better life.
Alone Im strong, and Im proud over myself and over how much I can go thruh, how much I can handle.



Good night everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0