Goodnight, sleep well, and try not to miss me to much

Now im about to go to bed, Im reading a book I want to finish.

Tomorrow Im going to study and meet my friend Madde for an hour or two.

My family are coming home tomorrow too, from the trip in Africa, so its going to be a good day tomorrow.

Nu ska jag lägga mih, läser en bok jag vill avsluta.
Imorgon ska jag plugga och sedan träffa min vän Madde för en timme eller två.
Familjen kommer hem imorgon också från resan i Africa, så det kommer bli en bra dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej... min dotter Johanna har en blogg den tjänar hon lite pengar på haha fråga mej inte hur hon har förklarat många gånger men du vet jag har annat at tänka på ... men lite exrapengar är inte fel .. blr någon tusenlapp då och då .. på hennes sida har hon skrivit om detta så jag tänkte är du intresserad så gå in å titta ..alla slantar är ju välkomna eller hur?? ha det gott camilla

jsoul.blogg.se

2009-01-28 @ 07:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0