Good morning everyone

Lycka är att vakna upp och kaffet är färdigt

Happiness is waiking up and the coffe is ready

 

Frukost är alltid bra att äta,

Breakfust is allways good to eat

 

Jag är nyvaken, det är Emmah med. Så skönt att få sova ut en lördag
Jag har bara en tröja på mig en så länge och tänkte vandra omkring så här ett tag

I just waked up, and so did Emmah. Its feels so good to oversleep on a saturday
I just have a sweater on, and I am going to walk around like this for a while



Vad är det absolut bästa som kan hända en morgon för er?
För mig är det att någon kommer med kaffe

What is the greatest thing that can happen a morning for u?
For me its someone bringing me coffe

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det bästa som kan hända på morgonen är att sambon gör frukost åt mig :)

2009-01-10 @ 16:29:47
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0