Dagens outfit

Förlåt för en dålig bloggdag, men jag har pluggat juridik hela dagen.

Iallafall, det här hade jag på mig idag

Tröja från H&M
Kjol från H&M
Vitt linne från Cubus
Vita strumpbyxor H&M
Svarta strumbyxor över från Märkesbutiken Båstad
Benvärmare från La Redoute


Halsbandet köptes förra året från Märkesbutiken i Båstad


Smink
Kajal runt ögonen, Mjuk kajal penna från MakeUp store
Foundation från Cliniqe
Maskara från Dior
Solpuder från Dior


Emmah ser ut så här, hon hade från början flätor och samtidigt som jag tog kort sjöng hon hela tiden.
Kläderna är från H&M.


Hur är det med er idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad söt hon är

2009-01-05 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0