Dagens kläder

Så, nu har jag pluggat hela dagen, men ska fortsätta lite till efter att Emmah är lagd.
Just nu sitter vi här i badrummet och hon badar

Hade på mig kavaj idag, ja inte hela tiden, men ett tag, för att ha den riktiga plugg inställningen. Otroligt vad kläder kan göra egentligen med humöret och stämningen.
Å andra sidan ska man ju aldrig dömma någon efter kläder, men kläder är ju så roligt.
 

På nästan ingen bild idag kom hela huvudet med, och som vanligt är ögonen röda på nästan alla bilder. Jag har inte så man kan ta bort det heller i något program, förslag på bra program kanske?

 

Var så grymt trött idag, och ändå hade jag sovit i 9 timmar.  Det syns verkligen på hela ansiktet när man är trött, ögonen, leendet, ja allt. Hann inte imorse att använda gurka eller kalla skedar på ögonen, annars är det ett riktigt bra tips.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Hittade bara din blogg idag! Vad är det du pluggar till?



Fin kavaj du hade på bilden oxå! Kram kram

2009-01-06 @ 23:26:52
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0