Bags

Min kompis har två väskor som är skit snygga, men innan har jag tagit för givet att de bara varit fejk, men häromdagen fick jag reda på att de var äkta Burberry väskor. Åh vad jag tycker det är kul, för henne:) Undrar bara varför jag tog för givet att den var fejk? För att många inte har de äkta kanske.

My friends has two really nice bags, but before I just asumed they were fake, but the other day I asked her about them and they are real Burberry bags. Åh, how fun and glad Im for her:) Just wonder why a took for granded they were fake? Maybe couse there are not so many that have the real stuff.



Den här skulle jag vilja ha, från chicky.se, fanns en så snygg skinnjacka där med innan men nu verkar den vara slut:(
Snyggt att ha som ni ser på bilden, lite vardagligt sådär.


This one, I want to have from chicky.se, they had this really nice leather jacket before but it seems to be soldout:(
Nice to have like you see on the picture, on daily bases.


Nu ska jag plugga lite, och sedan kolla på en film tänkte jag.
God natt allihopa

Now Im going to study, and then see a movie.
Goodnight everyone

Kommentarer
Postat av: joanna

hmm beccis so you thought it was all fake...

2009-01-22 @ 21:26:22
Postat av: joanna

här har du länken som visar att min burberry väska som jag hade i fredags- vid seminariet är äkta: enjoy här kan man verkligen hitta en hel massa gott gott!!!

: http://uk.burberry.com/pws/CatalogueSearch.ice (det är den som heter ; document wallet).

2009-01-28 @ 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0