Att ställa upp för varandra - Thess

Jag måste erkänna en sak.
Idag bev jag sur på Rebecca, för hon skickade ett sms till mig vid 13 tiden och frågade om jag kunde hämta Emmah på dagis klockan 16. Jag tyckte att jag fick reda på det alldeles för sent. Men ibland händer sånt eller hur ? Och i en familj ställer man upp för varandra. Det är viktigt. Man måste kunna ta varandra för givet till en viss gräns. Men sen får man inte heller glömma att visa tacksamhet, man måste visa kärlek.
Håller ni inte med ?
Och med det här inlägget vill jag visa min syster lite kärlek:). Jag vill ställa upp för henne.
Och nu är jag inte alls arg längre.
Nu sitter jag här med gos Emmah och tittat på svampbob fyrkant , som är ett av mina absolut bästa barnprogram som jag älskar att titta på. Svampbob är ju så söt!

På måndag åker jag till Gambia :) det kommer bli riktigt trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0