Äntligen

Äntligen sover barnet.
Förstår ni känslan av lugn som sprider sig i mitt inre?
Nej, kanske inte, men nu är natten min, ja med en aning begränsningar då, tex jag ska hålla mig inne, helst inom hörhåll, jag får inte lägga mig för sent då morgonen kommer snabbt och jag kan inte ha musik på för högt på varken datorn, stereon eller tv då hon kanske vaknar.
Ja, så är det att vara förälder.
Men man överlever, tack och lov.

Vad ska ni göra ikväll, berätta alla detaljer så jag har något att göra ikväll.
Tackar på förhand
Annars så ska jag fortsätta klippa i mina gamla Cosmotidningar
Ett tips till er killar, om ni läser Cosmo, kommer ni nog förstå tjejer en aning mer

Ciao/Kram/Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

A, vi tar igen det sedan när de andra har nyfödda och vi är rika och åker på spa med våra tonårsdöttrar som är väluppfostrade och mogna

2009-01-03 @ 21:01:14
Postat av: Emili

Jag ska ut, i Malmö ikväll med några studentkompisar härifrån. Hoppas du får en bra kväll

2009-01-03 @ 21:25:01
Postat av: Paulina

Ha ett superfint 2009!

2009-01-03 @ 23:49:26
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0