Body lotions

Varenda kväll smörjer jag in mig med Body lotion, för jag blir riktigt torr annars, ett riktigt bra tips från mig till er.
Även killar borde bli bättre på att smörja in er, iallafall lite då och då:P
Every night I put on bodylotion, couse otherwise Im getting really dry, so its a great tip from me to you.
Even guys should think about putting some bodylotion on, from time to time

Jag använder då (nej ni killar kan inte använda detta:) Body lotion från Body shop, brukar använda lite olika iomed de luktar så olika, och gott, men nu använder jag Vanilj eller Jordgubb. Har också biotherms fuktcreme så jag varierar en del. De räcker ju rätt länge också. Visst de är dyra, men jag använder Doves billiga tvål i duschen, och deras fuktcremer funkar bra också.
Tänk på att du ska ha din hud hela livet, ta hand om den. Man kan ju tex prioritera bort ett par till jeans om man vet att man har massor redan.
Im using (no guys, you cant use this:) Body lotions from Body shop, Im using different lotions becouse they smell so different but now Im using Vanilla or Srawberry. I also have biotherms lotion so I vary them. They last for a long time too. Sure, they are expencive but then Im using Doves soap in the shower, and Doves lotions are working too.
Think about that your going to have your skin for a life time, so take care of it. You can choose not to buy a pair of jeans instead one month if you have alot of jeans at home, for example.



Sov gott kära vänner
Sleep well dear friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0