Naked truth

Jaha, den osminkade sanningen av mig, har inte borstad håret på några dagar heller.
Men det blir så när man är sjuk, och sedan gör illa tummen, men vet ni, jag kunde se värre ut.

Well, the naked truth about me, I havent brushed my hair either in a couple of days.
But this is how it goes when your sick, and then hurts your tumb, but you know what, I could look worse



Haha, fast jag kan ju inte påstå att bilderna är jätte smickrande heller.
Haha, but I cant say the pictures are flattering

Min tumme ser mycket bättre ut idag, och gör mindre ont, fast nageln är ganska blå
My tumb looks alot better today, and dont hurt so much, but the nail is pretty blue


Men vet ni vad?
Jag är glad och lycklig iallafall, och det borde ni också vara. Ja, inte för min skull utan för er egen skull

But do you know what?
Im happy and pleased anyway, and you should be that too. Not for me, for your selfs

Kommentarer
Postat av: D

Still the best looking girl in any town! :)

2009-02-21 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0