Ouch

Jag har klämt min tumme riktigt illa, så illa att jag började gråta.
Och det är väldigt sällan jag gråter, det här kommer alltså från en som knappt sa ett ljud under förlossningen.

  

F***, en Emmah är sjuk och exremt grinig, alltså extremt, och jag har fortfarande min massiva RET-tenta till på måndag att skriva, nu med en hand.

Längtar tills tentan är gjort, tills Emmah är friskt, och tills jag bor själv med henne så att hon slutar vara så bortskämd med att springa imellan oss allihopa,

Kommentarer
Postat av: camilla

drömläge för en liten tjej på 4 år att alltid ha någon som tycker lite synd om en... blir andra bulllar när ni flyttar själva hmhm..... allt är ju på gott å ont...

2009-02-20 @ 13:25:15
Postat av: Madde K

Ajj!! hur klämde du tummen? Lider med dig :(

2009-02-20 @ 15:09:31
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Rosie

Naaw gumman.. det där ser ju inte bra ut. Kanske måste gå till doktorn och få bort varet?



Miss you!

2009-02-20 @ 18:15:49
Postat av: Deyan

Nivea Soft Cream does miracles (Nivea didn't pay me to say this:). Heal soon

2009-02-21 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0