Sleep well

God kväll, god kväll.
Nu ska vi allihopa hålla tummarna för att Emmah sover längre än till klockan 6. Ja, jag är en aning bortskämd då hon nästan alltid sovit till runt 8-9, även som bebis, men men.
I annat fall är kaffe bryggaren laddad, nässpary finns i närheten, likaså papper och ja,
Nu ska jag plugga lite och sedan somna.
Har en RET-tenta som ska vara inne på måndag och ett litet papper om Karl Marx, men det är i princip färdigt.

Tror ni på något? Gud, karma, positivitet?
Någon började prata igår om "The secret"  någon som sett/läst den?

Oh, nu ska jag prata med min syster, sedan göra det andra.
Sov gott, kram kram

Good evening.
Now, we all should cross hour fingers for Emmah sleeping longer tomorrow then 6am. Yes, Im a bit spoild for the resons that Emmah have always been sleeping til 8,9am, even when she was a baby, but but
Well, the coffee machine is ready and nezelspay is here, some paper too.
Now Im going to study for a bit, and then sleep
Have this RET-paper that Im going to hand in on monday, and a smal papper about Karl Marx, but thats amost done so.

Do you beilve in something? God, Carma, being positive?
Someone started to talk about "The secret" yesterday, someone watshed it/read it?

Oh, need to talk to my sister now, then do the other stuff
Sleepwell, hugs hugs

Ps, I know Ive messed everything up, with the gramma and spelling and so on, but I dont wanna waist time on that now:)
Bye

Kommentarer
Postat av: Madde K

öööörgh RET - det vet jag vad det är, inte kul!

2009-02-18 @ 10:00:28
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0