Today

God morgon, god morgon.
Är på riktigt såligt humör idag, legat vaken inatt och blivit riktigt irriterad på Sverige och vårt samhälle.
Har suttit och pluggat hela morgonen så nu ska jag snart gå ut och gå en runda med Emmah.
Behöver få komma bort från husets väggar ut i naturen en stund så.

Anledningen till att jag ibland skriver på både svenska och Engelska, och ibland bara på Engelska beror på hur mycket tid jag har. Har jag mer tid skriver jag på båda språken. Tar lite för givet med att engelskan är så simpel så att alla förstår den. Där kom det svaret, haha... Hej förresten..så när ska du ha nästa fest? Missade ju den förra.

Good morgning, Good morning.
Im in a really bad mood today, been awake all night and got really irritated on Sweden and our society.
Been studying all morning so soon Im going to take a walk with Emmah.
Need to get away from the house walls and out in the nature for a while so..

The reson I sometimes writes in bouth English and Swedish, and sometimes just English depends on how much time I got. If I have more time, then I write in bouth languages. I take for granded that the English are so easy so everyone can understand it. Theres the answer to that..haha.. Hi by the way.. so when are you having the next party, missed the last one.

Emmah this morning, in her princess dress...

Kommentarer
Postat av: jane

hej hej vinkar tillbax,lägger till dej nu med bloglovin,hoppas på detsamma,please!!!!!är en 4 barns mamma på 31 år!!!

2009-02-08 @ 19:45:37
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Hero

Little princess for sure!

2009-02-10 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0