The day

Mitt lilla advokado träd
börjar bli riktigt stort och fint, synd bara att jag hörde att det aldrig kommer bli frukt på det.
My little advokado tree is starting to get big and nice, too bad I heard that its never going to give me some avdokado fruit.



Jag och Emmah har lagat mat nu, så ska vi vila inför kvällen nu, sedan gå en liten runda iomed vädret är så vackert idag. Solen lyser och allt:)
Emmah and I have made some food, so now its time for resting, then we are taking a walk becouse the weather is so nice, the Sun is shining and everything.



Jag idag, än så länge, ska ha andra kläder ikväll.
Me today, so far, Having other clothes on me tonight




Tänk vad härlig dag idag:)
What a great day today, don´t you think:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0