Showered

Nyduschad och färdig, skönt.
Riktigt skönt att raka sig lite här och där med, speciellt när man inte gjort det på ett tag.
åhh... nu tror ni jag är en "sån" men nej, försök raka dig i en dusch med en stor plastpåse på tummen va, plus att jag faktiskt inte har ngn speciell att raka mig för.
Just showered, feels great.
Shaved to, really nice since I havent done that for awhile, just becouse its hard when I have a big plasticbag on my hand.

Här använder vi ordentliga rakhuvlar, inga gulliga rosa saker. Jajamen
I use real stuff, nothing cute and pink



Nu ska Emmah se på film på datorn tydligen och jag ska..hmm.. packa lite kanske, eller filosofera, gå några varv i huset kanske.
Städa skulle ju behövas med det känns lite onödigt innan flytten. Jag kommer nog på något, så svårt är det inte att roa mig.
Emmah is going to watsh a movie and Im going to take walks in the house, look at the dust, maybe think on a fiew things.
Need to clean, but Im moving soon so, no..


Kom förresten på 2 bra saker med en pojkvän innan. Någon som kan skrubba en på ryggen när man duschar, och någon som  kan smörja in en på ryggen efteråt. Förresten, en sak till, han kan komma med kaffe på morgonen. 3 bra saker. Annars är jag inte jätte förtjust i att duscha med någon, och han måste vara rätt självständig, inte hänga på mig 24/7 och alltid bra road.
Just figured out 2 good things with a boyfriend, he can scrub my back when I shower, and he can put lotion on it. One more thing by the way, he can bring me coffee in the mornings. 3 good things, normaly I dont like taiking showers with someone, and he cant be with me 24/7, and pick on my attention. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte komma på fler saker e de nog lika bra å va singel kanske??

2009-02-28 @ 15:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0