Rebecca at Gran canaria:)

Hey everyone.
Im in Gran canaria now, and everything is great.
Yesterday I was just relaxing at the pool, and today I was at a market place, didnt bought so much, but hey, im going to be here til friday so I have some time.
Today is rained, but I hope the weather is getting better tomorrow.
This one guy tryied to buy me for 20 camels before, hehe, like Im that cheap... ;)
Hows everything in Sweden, I love being her, just missing Emmah, alot.. wish I could bring her.
But but..what to do?
Anyway, pictures youll have to wait for, cant show any pictures until I get home.
Writes more tomorrow, ok.


Hej allihopa.
Jag ar pa gran canaria nu, och allting ar underbart.
Igar slappade jag bara vid poolen, och idag var jag pa e markand, men jag kopte inte sa mycket, men hey, jag har till fredag pa mig sa jag har tid.
Idag regnade det, men jag hoppas vadret blir battre imorgon...
En kille har forsokte kopa mig for 20 kameler innan, hehe, precis som om jag ar sa billig..:)
Hur ar allting i Sverige, jag alskar att vara har,, saknar Emmah bara.. onskar jag kunnat ta med henne
Men men, vad ska man gora?
Iallafall, bilder kommer ni fa vanta pa, kan inte visa nagra forran jag kommer hem..
Skriver mer imorgon ok:)

Kommentarer
Postat av: Titus

20 kameler är typ 25 miljoner, är du SÅÅ bra? :-)

2009-02-02 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0