Play with Emmah

Nu sover Emmah.
Det sista vi gjorde var att leka, laga pannkakor.

Emmah is aslep now
The last thing we did was to play, make pancakes






Pannkakorna
Pancakes


Nu ska jag sticka snabbt till min syster ock skriva ut en del saker, sedan skulle hon av någon anledning sminka mig? Ikväll? Jag ska ju bara hem och sova sedan, ev tanka bilen, men för det krävs ingen sminkning, tror inte jag kommer träffa Mr Right just ikväll.. Jaja, vi får se hur det blir.
Ciao
Now Im going a quickie to my sister and print some stuff, then for some reason shes going to put Makeup on me? Tonight? Im just going home after that for sleeping, maybe fill up some gas in my car, but I dont need make up for that, I dont belive Im going to meet Mr Right tonight.. Well well, lets see what happens.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0