Pannkakor

Pannkakor till middag för mig och Emmah.
Snäll mamma som man är så låter man barnet bestämma ibland

Panncaces for dinner for me and Emmah
Im a nice mother, letting the kid decide sometimes








Glatt barn
Happy Kid

Innan var jag hos min kära kompis David och drack kaffe, hela hans familj är riktigt trevliga.
Han har ju ett band med, så när de blir kända kommer jag hänga på är det sagt.
Inte för att jag är ute efter kändiskap, det är de som tvunget ska ha med mig säger de.
Eller ja, något sådant kanske, och om de nu säger motsattsen, tro dem inte

Before I was with my dear friend David and had coffee, everyone in his family are so nice.
He have a band to, so when they are famous Im going to join, Im told
Not that I want to be like a famous person, its them who wants me there
Or, well, maybe something like that, and if they are telling you the opposite, dont belive the¨m

The Spineless!!!!
Yes, thats there name

David, stavade jag det hela rätt nu??

Anyway, you can find them on myspace for now, thespineless, and lissen to some songs


Kommentarer
Postat av: DW

Ja nu blev det rätt ;).

2009-02-26 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0