Omg, its warm

Klockan ar nu 13:51 nu, sa gissar den ar snart 3 hemma i Sverige. Har an sa lange atit frukost och solat, och, ja, det ar val vad jag gjort idag. Ska ata lunch nu tankt jag och sedan sola lite till, ev ta ett dop i poolen, och ikcall ska vi val ga runt och titta lite. Kanns sa harligt att vara har, och borjar redan fa lite panik for att vi snart aker hem. Sa mycket jag vill hinna.
Skriver mer senare idag, ska ga och kolla hur varmt har ar nu

The time are 13:51 now, so guess its soon 3 at home in sweden. Have so fare had breakfust and been sunbathing, and, yes, guess thats all Ive done today. Am going to have lunch now and then sunbath some more, even take a swim in the pool maybe, and tonight were probably are going for a walk and look around for a bit. Feels so great to be here, and I allready startin to panicing couse soon were going home. Theres so much I want to do before that.
Ill write some more later today, need to so the degrees and how warm its here now.

Bye/cey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt ni verkar ha det. Vill också iväg, jättemycket! Du får komma hit och visa kort och berätta mer när du kommer hem :D Min kamera beställde jag från www.dustin.se Den skickades idag så förhoppningsvis kommer den imorgon! längtar

2009-02-02 @ 20:36:51
Postat av: Madde

doh det var jag som skrev...så du vet^^

2009-02-02 @ 20:37:36
Postat av: joanna

hehe det är inte mkt man bör hinna med på en semester tjejen, om man inte åker dit för att TURISTA intensivt.. becca inte ska du känna stress över att du har några dagar kvar :P njut av vädret, sällskapet, ledigheten, etc (vad mer kan man göra där)- ta massssssssssssssaaaaaaa foto!!!!!!

Bara så du vet så kommer jag fråga ut dig om ALLT :P hahaha //Ciao

2009-02-02 @ 23:05:23
Postat av: Anonym

HELLO HOW ARE YOU DOING?

KEEP IN TOUCH :)

2009-02-04 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0