Okidoki

Nu har jag varit hos doktorn och fått nageln punkterad, med ett gem!?!
Ett helt vanligt gem man värmer upp tills det blir rött, och blodet forsade ut.
Now Ive been at the doctor and got the nail punctures, with a paperclip!?!
A ordinary paper clip you heat until its getting red, and the blood rushed out from my tumb


Jag säger som så här, jag föder gärna barn igen, eller låter dem ta blod från armvecken, nästan vad som helst, men stick i fingret, eller detta med nageln, usch!!
Fast nu känns det rätt bra, visserligen har jag ingen känsel men ändå.
I can put it like this, Im gladly giving borth again, or letting them take blood from my arms, almost anything, but a prick in my finger, or doing this with the nail, ugh!!

Emmah ville inte följa med till doktorn, tror hon tyckte mitt finger var obehagligt. Fick höra igår vilken bra uppfostran hon har och hur duktig och givmild hon är, vilket tydligen är ovanligt på en 3 åring, snart 4.. känner mig riktigt stolt.
Emmah didnt wanna come with me to the doctor, I think she thought my finger was unpleasant. I was told yesterday what a good upbringing I was giving here and how polite and generous she is, and thats evidently unusal for a 3 year old, almost 4.. Im feeling proud

Kommentarer
Postat av: Lina

Haft en bra helg? :)

2009-02-22 @ 17:00:20
URL: http://liiiinaaa.blogg.se/
Postat av: Lina

okej, Ja min har varit ganska så bra! ;)

2009-02-22 @ 18:35:45
URL: http://liiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0