My day this morning

Så, då vad det avklarat, nu ska jag sminka mig lite, byta kläder och bädda sängen, sedan till Halmstad.
Ikväll måste jag nog sysselsätta mig med lite studier, fast man vet ju aldrig vad som kommer imellan
So, then I met him, now I need to put on some make-up, changes clothes and make the bed, then go to Halmstad.
To night I need to do some studying, but you never now whats gonna come in between

Behöver också:
Also need to

Tvätta kläder
- wash clothes
Bada Emmah - Give Emmah a bath
Sortera kläder - sorting clothes
Planera morgondagen - Plan for tomorrow

Det är ju alla hjärtans dag på lördag=)
Fast imorgon är det fredag den 13, men jag tror inte de ska ge mig otur, tror inte på det
Its Valentines day on saturday=)
But tomorrow its Friday the 13, but I dont think its going to give me bad luck, dont belive in that


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0