Just to be before you

Det kommer bli en massstormning idag om jag förstått det hela rätt, så i förebyggande syfte har jag redan skrivit min autograf ni kan få titta på:)
Its going to be alot of you today if I got it right, so just to lay a head I allready wrote you an autpgraph.



Jag vet att jag kanske är lite egoistisk, men det är en sådan dag idag, Plus att jag faktiskt håller med Blondinbella om just det där med Jantelagen, en av de få saker jag kan tycka hon har rätt beträffande..
Sedan är jag ju faktiskt en aning speciell och ovanlig:)
I know Im a bit selfish, but its that kind of a day today. Plus I actually agree with Blondinbella.se about the tall poppies syndrome stuff, one of the fiew things I think she thinks right about
Then again, I am a bit speciall and unusual:)

Är obegripligt sugen på korv med mos:S
Im for some reson I dont know, up for hotdogs and mashed potatoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0