I have a problem

Jag: Mina kära vänner, vet ni vad som just slog mig?
Ni: Nej kära du, hur ska vi veta det?
Jag: Ok, sätt er ner, (tar ett djupt andetag) jag har ju tyvärr inte fixat något internet till den nya lägenheten än
Ni: Åh nej åh nej åh nej, vad ska vi nu roa oss med, hur länge, (djupa flämtningar av chock hörs och ramaskri)
Jag: Men kära ni, jag försöker lösa detta problem snarast, tror ni telenor bredbandsuppkoppling funkar med en sån där liten sak man stoppar in i datorn?
Ni: Hmmmm
__________________________________________________________________________________
Eng translation
Me: My dear friends, do you know what just hit me
You: No, how should we know?
Me: Ok, please, sit down (taking a deep breath) I havent any internet in my new appartment yet
You: Oh no, what are we now going to do, how are we going to manige, for how long? (Chock and screams from you)
Me: But dear you, Im going to handle the situation as fast as I can, any sudgestions? (osäker på sista ordet, och nej, jag tänker inte kolla upp det:)
You: Hmmmm
_____________________________________________________________________________________

Okej någon som har något förslag? Tre har jag hört lite negativt om, men telenor då, det jag gillar med sån är att jag kan ta det med mig, eller vad säger ni?

Jag får sova på saken.. Godnatt allihopa
Need to sleep..goodnight everyone

Kommentarer
Postat av: RIVETS

jättesöt blogg! :) <3

2009-02-28 @ 23:19:10
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker bloggarinnan e söt........

2009-02-28 @ 23:39:52
Postat av: R I V E T S

sv: japrecis, synd att man inte är rik... :/ <3

2009-03-01 @ 00:37:11
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag kan rekomendera telenor, har det och än har det funkat fint, lycka till

2009-03-01 @ 00:42:09
Postat av: Kajsa

Egotrippad eller? Haha, men jag gillar det

2009-03-01 @ 00:43:02
URL: http://Kajsa
Postat av: Anonym

Varför skriver du på två språk?

2009-03-01 @ 00:43:30
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med dig. Men vad jag läst på bloggen verkar det så. Skönt att höra

2009-03-01 @ 00:46:06
Postat av: Titus

Tre är bäst av de tre stora. På mobilt bredband iaf

2009-03-01 @ 04:04:20
Postat av: Magnus

Jag har inget bra förslag, om man på något sätt kunde dela med sig av bredband, skulle jag göra det ;)



men allt jag vet är att jag vill att du ska ha internet, så att du kan blogga och sitta på msn och ibland chatta med mig :D











2009-03-01 @ 04:19:08
Postat av: Sara

hur är deT? (=

2009-03-01 @ 10:32:39
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: emn gud vad kul :) jag bor också i en egen lägenhet :) jodå det löste sig :)

2009-03-01 @ 10:59:51
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: My

Hej ;) 3 är bäst! Jag har haft mobilt bredband från 3 länge och det funkar super!! t.o.m i Knäred. HAHA. Kram My

2009-03-01 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0