Future

Som ni säkert märkt har jag inte skrivit mycket idag, jag har nämligen varit upptagen med djupa tankar om framtiden och hur jag ska göra med den.
Kommit fram till något bra tror jag.
As you noticed, I havent been writting much today, Ive been busy with deep thought about the future and what I want to do with it.
I think I did good about that


Men nog om mig, hur är det med er? (^^)
Enought about me, how are you?

Jag ska lägga Emmah nu och skriver mer sedan ok? klarar ni er tills dess, jag lovar att jag kommer blogga bättre imorgon.promise
Im going to put Emmah to bed now and writes more later ok? can ju manige untill then? promise I do better tomorrow

Ps, jag har lite svårt för människor som ljuger hela tiden, eller hela tiden ändrar sin historia, om man ska ljuga, håll dig till den då, eller så låt bli att ljug.
Ps, I have a hard time understanding people whi lies all the time, or changes there storys, if you want to lie, keep to the lie, otherwise, just tell me the truth from the begining


Kommentarer
Postat av: Magnus

Så länge din vän inte heter Mia Eriksson, så tycker jag att du har rätt att kräva sanningen av person x.



Lögner skadar mer än de gör nytta.



2009-02-25 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0