Fullt upp

Okej, jag höll inte mitt löfte om att blogga riktigt bra idag. Förlåt, säger jag från djupet av mitt hjärta.
Pappa kom hem tidigt idag och sedan kom min mormor på besök, 80 mil bort bor hon men nu sitter hon här i min sova.
Alltså sitter vi 4 stycken här från samma generation och alla kvinnor. Coolt.

Emmah har fått en riktigt fin klänning idag utav Ohm, pappas fru





Så dagen har varit väldigt full med att träffa folk, laga mat (grönsaksoppa med frikadeller och klimp) leka med Emmah, träffa mormor, sticka hål på tummen som var varig osv, ja som ni hör, här har man varit i farten..
Pluggat en del har man också hunnit med.

Så nu ska jag sitta och titta i min nya sticktidning för lite inspiration

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja? Stack du hål på tummen igen eller gjorde mamma det ? Var det var i den ?? nyfiken!

2009-02-26 @ 20:37:15
URL: http://thisoneday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0