Done shopping

Då har vi varit och handlat på Maxi, Emmah fick titta på leksakerna en stund också
Chips, godis, var nyttig och köpte advoakdo och granatäpple, plus lite naturgodis
Bought alot of stuff at the supermarket, chips, candy, fruit, nuts


Jag är så grymt seg idag, ska snart börja packa, visserligen sagt det hela dagen så vi får se hur det går.
Im so tired today..

Jag är så grymt dyktig och nyttig
Im so good and healthy

Min tumme tyckte tydligen inte det var lika kul igår som jag gjorde, den verkar må lite illa idag
My tumb dont seem to like the night out, it seems like it feels a bit bad today

På måndag flyttar jag, alla som kan får gärna hjälpa till:)
On monday I move, everyone who can are welcome to help

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

F.n va härligt med en människa som inte e så förbannat brydd om rättstavning på sin blogg(som för övrigt e MYCKET intressant)gillar att läsa om dina tankar å funderingar om tillvaron här på jorden.

2009-02-28 @ 18:32:13
Postat av: josephine

vart ska du flytta ? :P

2009-02-28 @ 18:49:48
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: eva

så gooott med chips :D måste ta det nu!

2009-02-28 @ 19:12:26
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0