Cirkeln

Nu är jag tillbaka och allting är bra med mig.
Nydushad och klar för sängen
Imorgon kommer min pappa hem från Thailand, vilket ska bli roligt, har inte träffat honom sedan han åkte i oktober eller november.
Im back and everything is fine with me.
New showerd and ready for the bed
Tomorrow my dad is coming hom from thailand, and thats going to be fun, to meet him, havent seen him since he left and that was in october or november.

Finns det något manligare än en snygg indian förresten? Och ja, jag har tittat en aning för mycket på indian filmer på senaste..
Är det förresten så svårt för killar numera att faktiskt visa lite respekt för tjejer, och tjejer för killar? En sak är då klar, jag tänker inte säga till mina barn att jag träffade min blivande man genom att han juckade på mig ute på dansgolvet en kväll..
Is there something more masculine than a good looking American Indian? And yes, Ive been looking a bit to much on indianmovies
Is that hard by the way for guys these day to show some respevt for girls, and girld for guys? One thing is for certain, Im not going to tell my kids Ive met my husband on the dancefloor when he was dancing to my as

Varför känns det som om allting går runt i cirklar här i livet, alla känner alla, alla på något sätt snubblar ihop en gång i livet på något konstigt sätt eller blir tillsammans med någon som någons någon känner?
Livets kretsgång, eller vad säger man
Why does it feel like evrything is going around in circles here in life, everyone know everyone, and somehow you are tripping on someone who in some strange way knows someone you know, ot get togheter with someones someone
The circle of life, or what are you calling it



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du får många souvenirer!

2009-02-26 @ 09:23:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0