Busy with my grandma

Ni får ursäkta, men jag och mormor har varit och är en aning upptagna







Min mormor är född 1925, kan ni förstå det, knappt jag kan det. På den tiden dog man av blodförgiftning, idag finns det pencillin, tack och lov, annars hade jag varit död i blodförgiftning för 1 år sedan.
Och det är vi ju allihopa tacksamma över att det inte hände:) Eller hur?

My grandma on my mothers side is born 1925, can you understand that, I cant. Back then you died from bloodpoisoning, luckely, we have pencilline now, otherwise I would be dead in bloodpoisoning a year ago.
And we are all greatfull that didnt happen right?

Kommentarer
Postat av: Madde K

Vad är det som knåpas ihop? :)

2009-02-27 @ 14:25:25
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en ny header..

Kika gärna in hos mej.

Mvh Anna

2009-02-27 @ 15:18:46
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0