At school

Jag är i skolan nu, lär mig om Globalisering och annat.
Höll på att somna innan men nu har jag köpt kaffe så tror att jag ska klara mig iallafall denna föreläsning.
Sedan ska vi kolla på någon film som heter "Into the Wild" hoppas den är bra
Här kommer lite skolbilder från cafeterian.

Im at school now, learning about Globalisation and some other stuff.
Nearly fell asleep before but now I bought some coffe so I think I can manage this lecture.
Then we are watsching a movie thats called "Into the Wild" hope its good.
Here is some school pictures from the cafeteria



Joanna took the pictures


Redbull or water.. umm...


Need sugar, and water


Coffee...


Im so tired today..and Im so tired of being tired...

Jag är så trött idag..och jag är så trött på att vara trött..

Kommentarer
Postat av: Madde

Våra älskade kiosk haha :D

2009-02-10 @ 18:16:35
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Great to see you smiling!

2009-02-10 @ 23:04:53
Postat av: Anonym

Haha.. fula bilder

2009-02-10 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0