At Maddes place today.

Så, då har jag varit med Madde idag, råkade väcka henne imorse, men trevligt blev det.
Hon är verkligen en människa jag beundrar då och då. Hon är på något sätt alltid varit sig själv. Jag däremot när vi var tonåringar sökte mig hela tiden runt, och hittade alltid fel på något sätt. Hmm..
Then I´ve been with Madde today, happened to wake her up this morning, but it turned out to be really nice.
She´s really a person I admire sometimes. She has in some way allways been her self. Me on the other hand when we were teenagers searched around all the time, and allways found the wrong things somehow. Hmm


Hennes blog hittar ni:  HÄR/HERE!
You find here blog:

Jag och Madde=)
Madde and Me


Madde och hennes pojkvän, James, lite ljus bild, men visst är de gulliga? Han är så trevlig också, så nu håller vi tummarna för jobbet han kanske ska få=)
Madde and her boyfriend James, the picture is a bit light, but isnt they cute? He´s so nice too, so now we are crossing our fingers for the job he´ll  maybe get.=)

Jag sa åt dem att kyssas
I told them to kiss eachother


De har tre katter, som alla tre är speciella, och så söta. Fick bilder på två av dem, den röda är Cactus, och den andra vet jag inte riktigt, blandar ihop namnen på dem för de är rätt lika. Har inte fattat vem som är vem
They have three cats, and all three are speciall, and so cute. Got pictures on two of them, the red one is Cactus, and the other one I´m nor sure about, allways mixing there names up couse they are alot alike. Haven´t learnd witch one is who.
 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ikväll ska jag på bio och se filmen "Benjamin Button" sen ta en drink efteråt tillsammans med Joanna, Carlos och Daniel.
Now Im about to take a shower and then tonight Im going to see a movie, "Benjamin Button" then have a drink after with Joanna, Carlos and Daniel.

Kommentarer
Postat av: Madde K

Hehe vad gullig du är :) Bilderna blev helt okej fast jag hade kunnat se lite mer vaken ut haha. Ses nästa vecka! ;) Ha så kul ikväll puss och kram

2009-02-13 @ 16:32:49
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0