vad jag gör?

Vad gör jag då en kväll som denna?

Jag kan meddela er om att i min ensamhet äter jag:

Granatäpple


Turkisk peppar

och äter annanasplitt som jag varit sugen på i flera veckor


Nu ska jag somna till en film. Är riktigt trött redan nu och imorgon väntar en massa plugg.
Idag har det varit en ganska jobbig dag, men men. Man ska tydligen ha sådana dagar också avnågon anledning för att man ska kunna njuta av de bra dagarna mer. Frågan kommer då ju från pessimisten själv, när kommer de bra dagarna då? Men optimisten i mig menar att det kanske handlar om att ta till vara på de små stunderna istället.
Det får bli dagens tanke till mig själv.

KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0