Ute i storstaden

Eller nära iallafall. Sm sagt, jag och Joanna var idag ute och fixade vissa intervjuer.
Riktigt mycket fick vi fram och allt känns bra, riktigt bra :)

Det här var vad jag vandrade runt i. och ungefär så där såg mitt ansikte ut när jag vandrade runt.
 

När jag sedan kom hem bytte jag om till detta

 

Inte särskilt sexigt, men åh så skönt. Förresten kan jag tycka det är sexigt med slappebyxor. Till mitt försvar liksom.

Åh idag fick jag reda på att Joanna åker till England i Januari. Smått avundsjuk blir man.
Sedan åker hon till ett annat ställe i feb. Den bruden alltså. Jag blir glad för hennes skull :)

Tänk en dag när jag kan åka till London :)



Ne nu ska jag drömma vidare om olika resemål och sedan sova.
Jag är ganska trött idag faktiskt känner jag nu.

Imorgon gäller plugg
Packa till Emmah
Köra Emmah till farmor
Gå med sopor
Packa till mig
Förbereda mig mentalt

Åh jag älskar känslan av att åka iväg någonstans :)

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag idag, 1 Dec, nu är det vinter :) Ska bara bli lite snö också.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0