Tröttheten och när den tar överhand

Jag är trött
Jag är riktigt trött.

Nu ska jag till skolan.

Sa jag att jag är trött förresten?
För det är jag.
Hur kan man sova 8, nästan 9 timmar och vakna lika trött som man somnade?
Visserligen sa Daniel att jag kanske dricker för lite vatten (vilket mycket väl kan stämma) och att det tar väldigt väldigt mycket energi att plugga hela tiden.
Som att köra bil sa han, man är på spänn hela tiden. Det stämmer så in i.
Daniel som jobbar 12 timmar om dagen sa att det var jobbigare att plugga än att jobba.
Det ska jag nu påpeka för alla som jag möter idag. För de som jobbar kommer hem och kan koppla av.
Jag kopplar inte av. Jag vet att jag har mer att göra, hela tiden.
Jag låter bitter, men jag känner mig inte bitter. Jag förstår nu snarare varför jag är så trött. Och det är skönt att förstå varför. Jag är inte sjuk, jag är student :)

Nej, nu ska jag möta livet idag också. Och se vad dagen har för mirakel att erbjuda. Kram

Kommentarer
Postat av: ..

Be more physical, people who study too much, seat too much.

2009-12-09 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0