Total lycka

För några sekunder kände jag total lycka.
Alltså nu pratar vi om TOTAL lycka. Känslan av lycka där ingenting annat än den 100% lyckan känns.
Där man enbart känner lycka, och ingenting annat. Det känns som om man svävade några centimeret över golvet och det pirrade i magen, på riktigt av lycka. Samt att man log utan att tänka på det.

Självklart efter några sekunder trycktes jag ner i marken då jag insåg att inspelningen utav den sista riktigt givande intervjuen inte gick att hitta på mobilen, och den är borta ja.

Men jag fick iallafall känna några sekunder 100% lycka idag, och klockan är bara lite efter 12. Och hur många gånger är man med om det om dagen? Hur många känner förresten 100% lycka alls under dagen??
Nej just det, så jag ska njuta av lyckokänslan och göra det bästa av situationen, även fast jag just nu är vansinigt sur på mig själv för att jag var så klantig (*dunkar huvudet hårt i väggen*)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0